Contractadministratie

Voor het leveren van onderhoudscontracten en abonnementen aan je klanten is het een must goed bij te houden welke dienstverlening je biedt aan welke klant. Vanuit deze registratie maakt CUBE het mogelijk om geautomatiseerd periodiek te factureren. Bovendien sluit deze contract-administratie perfect aan met tickets en werkorders om te toetsen of klantverzoeken onderdeel zijn van het onderhoudscontract of niet.

Dit is een van de meest gebruikte features binnen CUBE. Wellicht ook de meest belangrijkste. Want van je klanten wil je toch weten, wat er is besproken, welke afspraken er gelden, welke diensten er worden afgenomen, wat de prijzen daarvoor zijn. Doordat alle informatie in deze software met elkaar gekoppeld is, is dit de meest uitgebreide informatie-gevende pagina binnen CUBE.

Raamcontracten

Een goed overzicht van al je raamcontracten, met daarin de startdatum van het contract, de relatie die eraan gekoppeld is en de nodige statussen van het contract.

Artikelen & diensten

In dit gedeelte kunnen artikelen en diensten worden aangemaakt. Inkoop, verkoop, marge, BTW, korting, voorraad, codes, merk, artikelgroep, leverancier, onderhoud, licenties.

Contractinkoop

Bij contractinkoop zie je vooral de artikelen die zijn afgenomen in totaal. Bij wie er is ingekocht en voor welke inkoopprijs. De totale aantallen qua inkoop van dit artikel en de verkoopprijs in totaal.

Wanneer je op een bepaald artikel klikt, krijg je een overzicht van dit artikel. Hierin zijn de diverse specificaties te zien en in het tabblad Raamcontracten, kan je dan exact zien wie deze artikelen heeft afgenomen.

Op deze manier kan je heel eenvoudig de inkopen controleren met de verkopen.

Dashboard CUBE Online

DEMO aanvragen

Ben je benieuwd naar de demo-versie van het pakket?
Frans Koning
Team CUBE
Wij staan voor jou klaar!
×