Werkorders
Een overzicht van alle openstaande werkorders, dat maakt het een stuk makkelijker. Zo kan je zien wat de status is en hoeveel prioriteit de werkorder heeft, wat er gebeuren moet, aan wie deze werkorder is toebedeeld, en wanneer het afgerond moet zijn.
Problemen overzicht
Binnen de feature Werkorders bestaat ook de mogelijkheid om problemen aan te geven. Bepaalde zaken welke je wellicht als Servicedesk medewerker niet alleen kan oplossen. Door dit te delen in het problemen overzicht, kan je hulp inroepen van je collega’s om zo de klant te kunnen helpen. Ook hierin wordt in het kort de status en de data overzichtelijk.
Geparkeerde of reperterende werkorders
Deze overzichten zijn erg handig om het overzicht te zien voor wat je in de toekomst nog kan verwerken en plannen. Daarbij kan het zo zijn dat er artikelen moeten worden besteld, en dat je nog niet weet wanneer dat binnenkomt. Dus dan weet je ook niet wanneer je de werkorder kan plannen.
Bij reperterende werkorders behoudt je het overzicht van de wekelijks, 2 wekelijks, maandelijks of jaarlijks terugkerende opdrachten. Zoals bijvoorbeeld een onderhoudscontract.