Taakbeheer & Projectplanning
De kern van CUBE is ervoor zorgen dat alle werk(-orders) in je organisatie inzichtelijk worden. Zo kunnen de werkorders gepland en gestroomlijnd door je organisatie worden afgehandeld. Door het Todo-overzicht en de Projectplanning houdt je gemakkelijk grip op de status van welke werkorders nog openstaan, gepland, herpland of gefactureerd kunnen worden. Registreer je projecten en bewaak de voortgang op scope, budget en planning.
Al je werkorders worden overzichtelijk weergegeven in zogeheten ‘kanban boards’ voor elk team of elke afdeling zodat over de gehele organisatie controle is op prioriteiten, opvolging en werkdruk. Boek je uren gemakkelijk onder de verschillende taken en werkorders voor inzicht en facturatie.
Taakbeheer
Taakbeheer, ookwel Todo-overzicht, is vooral gemaakt voor het koppelen van taken aan relaties. Zodat er altijd overzicht blijft over de status van wat er is afgesproken met de klant. Deze taken blijven altijd terug te vinden op naam van de klant.
Hieraan kan je bv offertes koppelen en de status ervan bijhouden, zodat je ook alle info in het CRM van de klant te zien krijgt.
Projectplanning
Het planbord geeft jou een overzicht van alle te plannen en geplande taken en werkopdrachten van alle klanten en van alle afdelingen. Dit overzicht kan je ook filteren, zodat je alleen bijvoorbeeld de taken van een bepaalde afdeling ziet of voor een bepaalde klant.
Binnen het planbord kan je schuiven en verplaatsen van werkorders en taken, van een ander tijdstip of naar een andere dag.